lördag 16 maj 2009

Härliga fredag

Jag vet att jag kanske inte kan skylla på Comhem (internet och telefon har inte fungerat) nu när man kan mobilblogga, utan jag har helt enkelt haft fullt upp!

Här kommer lite bilder från gårdagen:

Innan vi åkte ut så skulle Tuva ha mat så klart, och hon ville inte bli matad och Tuva får ju så klart som hon vill och kladda på bäst hon vill. Men mycket kom faktiskt i munnen, tro det eller ej.

Mormor blåste såpbubblor och Tuvisen och hennes morbror jagade, SÅ kul!

Tuva fick en såpbubbla i ögat och det var visst lite läskigt, men hon har tydligen bra "blink-reflexer" lilla stumpan. Haha!

Grannbarnen Wilmer och Alice kikade över ett tag och lekte med såpbubblorna också. Tuva trodde nog att hon var på världens partaj! Haha!

Jag satt i lä på trappen i solen och drack kaffe och fikade. Underbart!

Körsbärsträden står i blom, och jag lyckades fånga en humla som gör sitt jobb.

Efter ett tag blev det tags att gå in och så blev det lite innelek för Tuva och Ville ett tag. Så skoj det med! Tuva älskar att leka med sin morbror och han är så snäll mot henne hela tiden. Sötnosar!

Sen på kvällen hade jag och Simon mysmiddag med grillat och vin. Härligt det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar