måndag 11 maj 2009

Boooooooring

Ursch, jag är seg och trött idag. Tuva har vart lite kinkigare än vanligt (hon har ju faktiskt börjat lugna ner sig om nätterna annars) senaste veckan på nätterna (och var jag ju ut och svirade i lördags...) och det tar ju ut sin rätt.

Så är jag sådär jobbigt rastlös också, jag vill göra nå kul! Men så orkar jag inte... Så längtar jag efter att hänga hemma hos familjen i Funbo på gräsmattan i solen. Nu kan ju snuttan springa omkring som hon vill också så jag måste nog röra mig ut dit någongång i veckan.

Jag vill göra något, men jag orkar inte och är egentligen inte sugen på att göra något heller. Knepigt fall va?

Jag har iaf vart duktig idag, hemmet är städat (fast det skulle behövas skuras också...) och Tuva har ett pass på g.

Nu ska jag rensa akvariet och sen blir det soffan. Undrar om vi har nå gott hemma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar