fredag 8 maj 2009

Drygaste kommentaren hitills

Ibland får man ju lite skumma kommentarer, och de jag hatar mest är de här som inte ens läser inlägget och bara kommenterar för att man ska gå in och svara så de får sidvisningar. Orka! Som till ett inlägg där jag skrev vad jag gjort under dagen så fick jag en kommentar "Vad har du gjort idag då?" Ehh... Läs inlägget liksom!

Eller när man skriver två inlägg på rad och får precis samma kommentar på båda! Då är det ju någon som bara sitter och kommeterar på alla senaste inlägg utan att läsa dem.

Men så fick jag den här kommentaren igår:

"Hej! Visst är det kul att få kommentarer på sin blogg? Jag håller med! Så om du är snäll (Som jag tror) så kommer du gå in på min blogg och kommentera på något av mina inlägg! Precis som jag har gjort på din blogg=) Hoppas du gillar min blogg=) Kram Amanda"

Bara för att så tänker jag inte klicka vidare till hennes blogg, och så svarar jag här istället (förmodligen kommer hon inte att läsa det eftersom jag inte tror att hon hittade till min blogg och läste den):

Jo visst är det kul med kommentarer, men du kommenterar ju inte mer än att du tycker att jag är tvungen att gå in på din blogg för att ge tillbaka den "fina" tjänsten du gjorde mig.  Det är kul att få kommentarer om det har något med inlägget man skrev! Tänk på det nästa gång så kanske det blir lite mindre genomskinligt vad du är ute efter.

Hennes kommetar hamnar på min topp bland drygaste kommentarerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar