torsdag 21 maj 2009

Söderbärke för helgen och gårdagen

Det blir en lång helg i Söderbärke, lika bra att passa på så här när det bjuds på röda dagar i veckan. Tuva är mycket nöjd över att vara här kan jag ju säga.  Jag hoppas på att få lite sol men just nu så ser det inte lovande ut.... Men, men. Det är ju bra ändå! Fast visst hade det suttit fint med lite färg på mitt bleka förkylda ansikte.

Gårdagen var trevlig och bjöd på rosé och jordgubbar vid ån, häng på Terassen, häng på Oasia sen en snabb visit till BJ men där gick vi inte in eftersom det kändes direkt i kön att det var studentskiva, så jag och Emma gick till ÖG (nation) istället och drog några moves på dansgolvet.

Mycket spontant och mycket trevligt! Tack Carro och Emma för den kvällen!  Bilder kommer när jag kommer hem.

Men vad bra att det går att MMS blogga förresten, så ni slipper inte mig i helgen ändå om ni skulle trott det. Hehe.

Nu ska jag gå och vara social.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar