onsdag 27 maj 2009

Onsdag och en vägbeskrivning till Oslo

Egentligen skulle jag och Tuvisen hälsat på storasyster Malin och Tuvas kusiner men det blev inställt eftersom de var sjuka, men jag tog mig iväg en sväng till Funbo och hälsade på stora familjen istället. Så trist att sitta ensam hemma heeeeela dagen nu när Simon är borta och jag är ensam hela kvällarna också (fast det är iofs rätt skönt också. Hehe.).

Roligaste händelsen var nog när jag klev av bussen och en bil stannar med två utlänningar som pratade knackig engelska och frågade om vägen till Oslo. WHAT? Snacka om att vara ute och cykla! Haha! Men jag tror att jag gav dem en hyfsad beskrivning genom att visa vart de var (för det visste de defenitivt inte) på en karta och vilken väg de skulle åka mot.

Här kommer lite bilder från dagen:

Morbror Ville blåser såpbubblor och Tuvisen jagar. Sötisar!

När Ville sprang för att leka med Wilmer så blev det till att gunga för Tuva (som hon så klart ledsnade snabbt på) medans söta kusin Zacke tittade på.

Medans morbror Ville var och lekte ute så passade Tuva på att låna motorcykeln! Fast lite läskig var den ju...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar