tisdag 12 maj 2009

Nu får det vara slut på det här

Ursch, inatt var det ingen rolig natt. Tuvisen var hur orolig som helst! För att hon skulle vara lite lugn var jag tvungen att ligga och smeka henne på ryggen och så fort jag slutade så skrek hon.

Sen vaknade hon 05.10 någonting, men då somnade vi faktiskt om tillsammans fram till 06.45 eller något. Sovmorgon!

Men så då, nu när jag skulle lägga henne för att sova hennes första tupplur så fick jag kämpa i en timme. My god. Nu sover hon fortfarande och jag har ingen aning om hur jag ska göra med hennes eftermiddags sömn. Inte kommer hon att vilja sova kl 13 igen nu heller!

Jaja. Hon får väl ta någon powernap eller något.

Från och med imorgon är det slut med att sova två gånger, då ska hon hållas vaken på morgonen och bara sova en gång. Jajamensan. Om hon nu inte vaknar vid 05 och inte somnar om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar