tisdag 21 juli 2009

Dagen och nytt till Tuva

Idag blev det en tur på stan för att kika lite i butiken och luncha (eller fika blev det för min del, stekte ju pannkakor åt Simon och Tuva precis innan jag skulle fara ner så då passade jag också på att smälla i mig ett par) med Carro och Annelie. Mycket trevligt som vanligt.

Jag kom hem med lite till mig och lite till Tuvisen, men det till mig har jag inte fotat än så detta var det Tuva fick:

Jeansleggings (som visade sig vara snäppet för stora, vilket är perfekt eftersom tokisen växer som jag vet inte vad) för 129:- från h&m, och två par super sköna leggings (hon hade ett par sen tidigare) också från h&m för 49:-. Prisvärt eller vad?

Annars idag så blev det goda fajitas här hemma tillsammans med Emmis-slemmis och Carro (ska inte gå in på deras andra smeknamn, HAHAHA!). Egentligen hade vi ju tänkt grilla men vafasen, det här vädret tillåter ju inga såna utsvävningar. Suck.

Förresten så kommer det så klart bilder på mina fynd också, redan imorgon skulle jag tippa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar