torsdag 16 juli 2009

Rullsand!!!

Igår var vi (jag, Simon, Tuva, Pappa, Julia, Philip och Ville-plutt) i Rullsand och solade och badade. Viserligen var solen lite seg i början och det var många stora moln PRECIS där solen var, men efter någon timme så sprack det upp och vi fick massa sol! Det märks i min panna kan jag ju säga. Hehe.

Rullsand är grymt, det är en av mina favoritplatser! Och dessutom tar det bara ca 1 timme att köra från Uppsala nu när nya E4:an är klar. Lovely.

Solen var inte framme, men det var rätt varmt i vattnet så Tuva och Ville badade ändå. Jag stod och frös brevid...

Tuva hittade en kompis som vanligt, och Ville gillade Tuvas lilla båt.

De enda små minutrarna som Tuva kunde tänka sig att sitta still var när hon kom på att hon kunde sitta i simringen. Annars var det fullt ös på Tuvisen! Hon gillar att vara på stranden.

Mig var det däremot inte så fullt ös på, hade jag inte haft en Tuva att springa efter så hade jag legat så här hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar