fredag 3 juli 2009

Och så ett paket från Nelly

Som jag skrev i inlägget nedan: Ja, jag är rufsig, osminkad och dålig på att posera. Men bortse från det, det är kläderna som ni ska titta på.

I paketet från Nelly så låg detta:

En klänning som jag inte vet om jag ska behålla än, det hänger ju först och främst på att ryggen är så speciell men jag gillar verkligen mönstret. Och så kostade den 199:- på rea, och det är ju ändå lite. Vi får se... Skön var den iallafall.

Och så finaste klänningen från Vila som jag längtat efter! På Nellys sida står det att den är vit, men jag skulle nog säga ljus-aprikos. Så fin så! Trots att den inte var på rea så var den verkligen värd sina 360:-. Men så den stora frågan, kan man ha den på ett bröllop?!?!

Tunikan från Vila som jag råkade beställa två av... Men jag gillar den massor. Och när priset var 129:- så gillar jag den ännu mer.

Så, nu jäklar har jag massa nytt i min garderob. Så nu är det SLUT SHOPPAT! Iallafall på tunikor och klänningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar