fredag 10 juli 2009

Svara på kommentarer?

Sådär ja, då har jag suttit och svarat på kommentarer. Inte för att jag får så många, men ändå. Tycker att man bör svara på kommentarer, men vissa är ju svåra att svara på.

Som tex någon som skrivit bara "Fint!", svarar ni på det? Ibland svarar jag och skriver "Tack!" tillbaka men det känns ju lite sådär, förmodligen minns ju inte personen ens vad det är för kommentar den skrivit. Om det är någon som jag inte vet vem det är alltså.

Men så, hur svarar ni på kommentarer? Jag vet inte hur man ska göra för att få det se bra ut. Självklart tycker jag att man svarar i den andras blogg (om den har en) eftersom jag knappast tror att någon knappar sig in på samma inlägg igen bara för att se om jag svarat. Jag gör det då inte när jag kommenterat hos någon.

Sen så brukar jag kommentera nå om inlägget som jag kommenterar i, och sen skriva "Svar:" och sen mitt svar. Men jag tycker att det ser så stelt ut... Men om man inte skriver att det är ett svar kanske man inte fattar vad jag svamlar om?

Jaja, folk fattar ju vad jag menar iallafall.

Och även fast jag kanske är kass på att svara ibland så tycker jag att det är as skoj med kommentarer! Så kommentera på bara!  Gärna med kommetarer om hur snygg och bra jag är och hur söt och otrooooooligt duktig Tuva är. Hehe.

Men kommentarer jag gärna slipper och som jag inte ägnar mer än en irriterad tanke på är de som är så himla uppenbara att de bara vill ha besökare till sin blogg (HUR orkar de?!?!). Som hon Linda "Rosa Chica" eller vad fasen hon heter. Har aldrig vart in på hennes blogg och hon fortsätter kommentera med sina korkade kommentarer. Suck!

Jaja. Det var det de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar