torsdag 9 juli 2009

En dåååååååååålig dag

Här kommer ett inlägg med risk för att låta super negativ...

Åh... Kan inte den här dagen vara över snart? Och så skulle det vara en dag då man är frisk, pigg, glad och solen skiner? Går det att ordna tills imorgon? Snälla, rara, söta?

Ärsch, det är väl sömnbristen och vädret som i kombination gör mig sprickfärdig av negativitet.

Jag kanske lyckades få Tuva att somna vid 01.30-snåret igår och innan dess hade jag inte sovit något. Och så klart slår lill-jäntan upp sina stora blå när hon hör sin pappa göra sig iordning för att åka till jobbet vid 06.30-snåret. Pust... Och hon hade ju verkligen behövt sova mycket till för det är en helt otrolig tjurskalle som spinger omkring här hemma idag.

+ en hel del andra saker. Men nu är Tuva vaken igen och skriker, skriker och skriker.

Jag har lust att slita av mig håret och hoppa ut från fönstret, men det vore ju skit dumt.

Hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar