söndag 26 juli 2009

Söndag it is...

...men inte för att man bryr sig om vad det är för veckodag så här i semestertider.

Igår var vi på bröllop och det var så fint! Och romantiskt... Har ju faktiskt inte vart på bröllop i vuxenålder. Sist så var jag brudnäpp tror jag.

Festen efteråt var riktigt skoj! Jäklar vilket drag. Party, party! Men idag är jag sliten med stort s. Man är ju inte 20 år längre om man säger så.... Hehe.

Annars idag har det inte hänt så mycket, jag har tagit det lungt, lekt med Tuva, tagit en välbehövlig powernap innan jag och och Tuva gick ut och plockade blåbär, kände på sjön och hoppade i vattenpölar. Helst så hade jag velat skriva att vi legat ute i solen hela dagen men det verkar ju dröja tills man får skriva såna saker igen. Suck.

Jaja, svammel svammel. Nu ska vi bada bubbelbad!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar