onsdag 8 juli 2009

Rastlös!

Åhhh... Vad ska jag göra? Jag är fortfarande inte helt frisk, men det är mest snor och host. Men hostningarna kommer ju när jag gör någonting.

Jag känner mig fortfarande sliten, men shit, jag får ju spel. Nu måste jag göra nå. Det jag funderar på är att gå till den där pärlbutiken när Tuva vaknat (om inte Erika hör av sig och har tid och ta en fika, vill ju se nya lilla kissen också!) och se om jag kan få lite utlopp för min kreativitet.

Jag känner mig faktiskt grymt kreativ. Eller snarare, jag måste göra något! Prestera något, känna mig duktig och få lite beröm. Hehe. Men jag har faktiskt några idéer som jag känner att jag skulle kunna göra verklighet av. Och oftast är det ju på idé-stadiet det brister för mig så...

Ärsch, flummigt inlägg, men jag är ju flummig också. Nu ska jag klä på mig och leta fram kepan (vill inte visa mig ute utan den idag) så kanske jag och Tuva kan ut och leta lite efter saker att göra när hon vaknat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar