fredag 3 juli 2009

Ett paket från Bubbleroom

Ja, jag är rufsig, osminkad och dålig på att posera. Men bortse från det, det är kläderna som ni ska titta på.

Jag hämtade ut mina paket med rea-shopping idag, och i det från Bubbleroom låg detta:

Fin, fin naturvit tunika med fina detaljer. I like it!

En billig långskjorta (79:-) fick åka med också, och den satt ju som en smäck, jätte skön! Gillar att det är resår vid sidan.

En vit tunika som jag sett i en tiding och själva anledningen till att jag ville beställa (plus att det var 100:- rabatt om man beställde för över 300:-).

Jätte gulligt och skönt linne med spets upptill. Gillar detaljen att det är spets undet armarna också. Det är sånt som kan göra ett helt plagg enligt mig. "Det där lilla extra".

Den här beställningen är jag så grymt nöjd med. Med frakt och allt så fick jag betala strax över 400:- (med rabattkoden). Jag fick ett mail efteråt om att de hade ännu fler varor på rea så skynda fynda!

Nu ska jag gå ut och läsa Expressen Fredag och dricka kaffe på uteplatsen medans Tuva sover. Vad som fanns i det andra paketet kommer snart det med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar