lördag 18 juli 2009

Förförfest, förfest, födelsedagsfest och utgång på Avenyn

Nu sitter jag hemma hos Carro som har GRYM utsikt här i Göteborg och dricker kaffe. Väntar på att duschen ska bli ledig... Gårdagen var super duper bra! Först var vi ut på Saltholmen och solade lite innan det bar av på en fullsmäckad spårvagn hem igen för att svira om för att ut och äta på en super fin och bra fiskrestaurang. Efter en mycket god middag så bar det vidare ut till en bar som ligger högst upp i Gothia towers (?) som heter Heaven23 eftersom det ligger på 23:e våningen. Där blev det goda drinkar (se mms-inlägg nedan ) innan det var dags att bege sig hemmåt. Jag slocknade som en sten vid 01.30 tiden och gick inte upp förrens 10.15. LYX!

Idag har vi gått runt i ett regnigt Göteborg, det öser verkligen ner så jag var tvungen att shoppa mig ett paraply på h&m.

Nu är duschen ledig så då ska jag börja svira om eftersom vi ska ut och svira i kväll. Förförfest, förfest, födelsedagsfest och sedan utgång är det som står på schemat. Yeah!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar