fredag 31 juli 2009

Dagens skörd på Kupolen

Jo lite kom vi hem med, men mest var det Simon som stor-shoppade.

Jag köpte till mig:

  • En bh på h&m som jag spanat på ett tag, men inte orkat prova.
  • Ett resårskärp från h&m
  • Jag spanade på en orkesterjacka från h&m divided, men det kan inte vara den som jag sett i tidningar för den kändes inte så "välarbetad" som jag läst så det blev inget köp...

Jag köpte till Tuva (allt på Cubus rea):

  • Beige chinos (70:-)
  • Trekvartsbyxor i typ kaki (70:-)
  • Vitt linne med spetskant (30:-)
  • Rosa "peace&love" linne (30:-)
  • Vit långärmad topp (30:-)

Sen köpte jag lite presenter också till en som fyllt och en som fyller inom ett par dagar. Fint det.

Hade jag kunnat ladda in bilder här så hade ni fått sett fynden men nu har kag ju inte det så...

Nu blir det kaffe, sen nattning av Tuvisen innan vi drar iväg till Malingsbo över kvällen.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar