torsdag 26 mars 2009

En dag med världens sötaste sjukling

Jag vet ju att många bara kikar in bloggen för Tuvas skull, eller iallafall mycket för att Tuva syns här i bloggen. Så här kommer en liten "Tuva special", hennes dag i bilder!

Har man feber och tandvärk så blir man lite hänging och då kan man i små stunder sitta själv på golvet och bläddra i en bok. Bästa boken som hållt längst är Bamses badbok i plast, den går inte att äta upp!

Men trots att man är sjuk så kan man härja också! Är man en liten vilde så är man ju det.

Teletubbies kan vara bra spännande ibland, har man bara sett den sjutusen gånger så har man ju inte sett allt. Helst ska man titta nära också, så att man inte missar något!

En liten fika sväng till gudmor Carro blev det på eftermiddagen och där var det bök och kink varvat med härj och lek. Mammas solbrillor som invigdes idag var ju skit skoj!

Annelie hissade upp mig i taket flera gånger och det var SÅÅÅÅÅÅ skoj!!! Mera sånt! Wiho! Och peka, det ska man göra. På allt! Och säga "Da?" så att man får reda på vad allt är... Frågar man inte så får man inget veta. Visst?

Sen när vi kom hem så blev jag dålig, fick hög feber, skakig och blev jätte seg, orkade inte ens härja runt trots att pappa kom hem! Så jag och pappa låg på golvet och tittade på Teletubbies ett tag innan jag äntligen fick gå och lägga mig.

Vi ses imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar