fredag 13 mars 2009

Tredje natten

Igår somnade Tuva på ungefär 2 minuter själv i sin säng. Ett par skrik och sen var det tyst. Viserligen var hon jäääääätte trött eftersom jag plockat bort hennes lilla powernap på eftermiddagen nu. När vi var på väg hem från sjukhuset (vi hälsade ju på Maja och Neo, men mer om det sen) vid 17-snåret så fick jag sjunga "Hoppe, hoppe, hare" genom hela stan för att snuttan skulle hålla sina blå öppna.

Simon var snäll och tog den här natten med eftersom han åker bort idag (se till och sov så mycket du kan har jag sagt till honom, haha!) men jag fick ta morgonen som Tuva ansåg började 05.40.

Natten gick ju inte nå vidare ändå, strax innan 00 så vaknar Tuva och vill upp. Så då fick Simon ta henne och lägga sig i våran säng med henne. Jag sov sött på soffan...

Hoppas att vi kan få henne att sova lite bättre på nätterna snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar