torsdag 26 mars 2009

Tradera, nytt snyggt och gammalt ivägskickat

Så, idag har jag fått iväg de sista Tradera-paketen. Fick leta efter förfrankerade kuvert i strl S över halva stan men till slut så hittade jag dem. Dessutom råkade jag få med ett extra! Oups... Men då kan man ju säga att jag tjänade 28:- idag.

Men! Nu ligger det en massa nytt uppe, kika in mina annonser genom att klicka på länken högst upp i vänster kolumnen. Bland annat så är det två stycken fin fina klänningar (varav en helt oanvänd), TVÅ snygga cardigans och en underbart mjuk topp.

Jag har lite mer jag ska slänga upp men det kommer eftersom. Jobbigt att hålla reda på alla auktioner när man har för mycket på gång. Men snacka om att posten underlättat med de här färdigfrankerade kuverten, utan dom så hade jag aldrig orkat hålla på och böka med det här.

Nu ska jag lägga min lilla febriga snuttis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar