söndag 22 mars 2009

Igår, just nu och imorgon

Jag hade en riktigt skoj kväll igår. Riktigt skoj! Och det behövdes ju, nu är partybehovet tillfredsträllt fram till 4 april.

Kvällen började klockan 17.00 med att jag och Erika gick och handlade, sen blev det lövbiffsrullader och klyftpotatis. Smaskens! Jag hjälpte inte till så mycket mer än att jag stoppade in klyftpotatisen men Erika hade ju sten koll på allt. Dessutom så fick jag en liten släng av migrän, gud så less jag är på det!

Efter maten så härjade vi på hemma hos Erika, pratade om katter och en massa annat, sjöng "lips" och ja, allt som hör en förfest till. Vid 23-snåret så drog vi ner på stan och in på flurran och så härjade vi vidare där. Dans, dans, dans! Vi måste ha bränt en hel del kalorier. Hehe!

Sen när vi kännt att vi gjort klart Flurran så drog vi vidare till McD och jag tog en stor pommes och bearnaise-dip. Fint det! Jag lyckades till och med övertala Erika att gå hem så kvällen/natten avslutades med en vinglig tur hem på höga klackar (va fasen, jag hade ju glömt ta med extra skor för hemfärden!).

Idag har jag vart rikigt seg, inte mått dåligt utan bara vart såååå seg. Men jag har ändå lyckats svänga ihop en smarrig middag av pannerad (säger man så?) röding.

Nu har jag tänt ljus, tagit fram salt&vinäger chipsen och väntar på att min bästa tv-kväll på veckan ska börja (Gossip girl, the Hills och sist Beck.)

Härliga helg och underbara söndag. Imorgon är det måndag igen och jag fick precis någonting att göra. En prommis på eftermiddagen. Precis vad jag behöver!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar