måndag 16 mars 2009

Orkester-cardigan och volang-väska

Alla som läser någon form av modeblogg har nog inte missat att orkesterjackan is the shit i vår. Jag skulle känna mig ganska så utklädd i en sån så jag kör nog på min kavaj och gamla kära Levis jeansjackan.

Men det här var ju en lite mildare och otroligt mycket snyggare variant, en orkester-cardigan!

400:- kostar den, och hur fina är inte detaljerna? Fin, fina. Jag ska inte beställa den, men om jag skulle hitta en liknande i butik så skulle jag inte kunna låta bli att slå till.

Om vi skulle låtsas att jag gjorde en beställning så hade den här lilla godbiten fått följa med också:

268:- och enligt produktbeskrivningen är det i läder? Låter ju som att priset är lite väl billigt om det är äkta. Inte för att äktheten-spelar någon roll för mig, här går fusk hem lika bra!

Båda två finns hos Asos förresten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar