fredag 27 mars 2009

Utslagen

Stackars lilla snuttan är helt slut! Tempen stannade på 39,5 och då hade hon ändå fått alvedon ett par timmar tidigare. Hon bara ligger på golvet och orkar inte göra någonting. Ibland gör hon lite försök till att dona lite med sina leksaker men det orkar hon inte länge... Stackars liten!

Hon verkar inte ha ont någonstans, hon är ju lite snuvig men det är allt. Först så trodde jag ju att det är tänderna, men att ha så hög feber två dyng i rad kanske beror på något annat? 3 dagarsfeber är min gissning och det visar sig väl imorgon i så fall.

Min stackars lilla argbigga orkar inte ens vara arg! Hon är verkligen bara helt utslagen och det gör ont i mitt hjärta. Hon har ju aldrig vart sjuk på det här viset förut (ta i trä) så det är väl dags nu.

Nu har jag fått i säng henne och hoppas att hon sover länge och väl och att hon vaknar lite piggare.

Här hemma är allt kaos idag, det skulle verkligen behövas städa. Men jag orkar inte... Tuva var så febrig och orolig inatt och det gör ju mig super orolig och då kan jag inte sova. Så natten bestod mest av lite slummer för min del. Är jag en mes-mamma eller vad?

Nu ska jag vila lite och dricka ett par koppar kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar