måndag 9 mars 2009

Minifolk är grymt

När jag beställde Zackes doppresent från Minifolk så kunde jag inte låta bli att beställa en tröja till Tuva också.

Och jag måste bara berätta hur grymt nöjd jag är med dem, suverän service! Några timmar efter att jag beställt så ringer en tjej och berättar att de har så mycket att göra, och att de bara hade en spetströja kvar (den jag beställde till Tuva) och nu hade de råkat brodera fel på den! "Ehhh... Ok..." svarar jag eftersom jag vill ju liksom inte ha någon annans namn på Tuvas tröja, inte ens hennes namn felstavat hade ju vart så kul. Men så är det bara det att de tagit fel typsnitt mot vad jag beställt! Men de säger att de kompenserar mig genom att skicka med en till tröja (en rosa kortärmad) med rätt typsnitt på, GRATIS! Jajamensan, tack så mycket. Att paketet fanns att hämta ut på posten TVÅ dagar senare är ju också ett stort plus. 

Dessutom är det otroligt prisvärt. Ca 60:- kostade bodyn och tröjan, och för att få en brodyr på så fick man lägga till ca 60:-.

Kolla in vad snyggt det blev:

Zackarias dop-present, body med guldbrodyr. Vill ni se den på så kika här.

Tuvas spets-tröja med fel typsnitt och rosa-metallic brodyr.

Tuvas gratis-tröja med "rätt" typsnitt (egentligen var det ett annat jag ville ha, men jag kollade på min beställning och såg att det var ju det här jag hade beställt...).

Så, jag kan inte annat än att rekommendera Minifolk, jag ska defenitivt beställa därifrån igen. Nästa gång någon får en bebis eller någon liten fyller så vet ni vart presenten kommer att komma ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar