fredag 20 mars 2009

Godmorgon brännskada

Yes, äntligen fredag! Wiho! Och den här helgen är "min" helg. Simon ska få massa quality-time med Tuvisen. Han har faktiskt vart borta mycket på senaste så jag tycker att de behöver det, och jag behöver lite egentid.

Men först dagen idag, klockan 11.55 ungefär ska jag möta upp Julia för en liten tur på stan innan jag ska åka ut till världens bästa storasyster så att Tuva ska få röjja av sig lite med sina kusiner. På vägen hem så blir det nog ett litet ikea-besök så att jag kan få klart i min lilla klädkammre någongång.

Annars är jag lite trött idag, igår så lyckades Tuva gnugga bort min brännblåsa på handen när jag höll på att lägga henne och sen har det värkt hela natten och ännu mer idag. Häääärligt. 

Mysigt va? Det där är ifrån igår kväll, nu är det aningens mer rött, ömt, gult och såsigt. Mmmmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar