onsdag 11 mars 2009

Nytt i garderoben

Ursch, nu får jag lite ångest. Jag har överskridit min shopping-budget den här månaden... Men så kan det va. Det har gjort mig glad iallafall!

Det här är de senaste tillskotten i min garderob:

Jag köpte en t-shirt på h&m som jag lämnade tillbaka och fick den här snygga nit-kjolen istället. I lööööv it.

En plånbok har jag faktiskt letat efter länge, men jag bestämde mig att jag inte ska köpa någon förrens jag hittar en perfekt (dvs fack för bild, många kort fack, bra fack för sedlar, myntfack och lätt att öppna) och det var den här så jag slog till! 129:- hos Åhléns. Inte så farligt faktiskt.

Byxorna från Vila letade jag efter i butik, men S var för stort och XS hade de inte så jag beställde de från Nelly (så de räknas ju egentligen in på nästa månads shopping-budget). De är utan fickor på rumpan och kanske mer som leggings, men de är rätt tjocka i tyget så de ska nog funka som vanliga byxor också. Satt som en smäck gjorde de i vilket fall och var dessutom riktigt sköna!

Sen har jag det där paketet med gula skor från La Redoute som ligger på posten också. Men sen får det vara slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar