söndag 15 mars 2009

Teletubbies, tvätt och fika

Det är vad min söndag bestått av.

Jag har tvättat som en tok, och så har jag haft trevligt fikabesök av först Carro och sedan Erika. Härligt tycker både jag och Tuva.

Teletubbies har gått varm i dvdn eftersom snuttan inte vart på sitt bästa humör idag. Tänder som skaver eller bara inte vaknat på rätt sida...  Förmodligen både och om jag känner lillan rätt.

Den här helgen har faktiskt vart överförväntan. Väldigt mycket över förväntan faktiskt. Fredagen hade jag trevligt på stan, och en lugn hemmakväll framför datorn. Lördagen spenderades hos familjen på dagen och på kvällen så kom Annelie hit om umgicks framför schlagern (men hur kunde det bidraget vinna? Inte för att det var dåligt, men grymt otippat!), mycket trevligt! Och så dagen idag då, som jag skrev om ovan.

Så särskilt ensam har jag inte vart trots att Simon vart borta. Nu ska jag boka in saker att göra i veckan också och det ser lovande ut.

Nej, nu är det dags för tv-kväll. Först Gossip girl, sedan Vårt bröllop i era händer (där gamla kändisar är med) och sedan Beck. Dessutom har jag både chips och godis kvar sen igår.

Härliga söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar