lördag 21 mars 2009

Shopping och bortskämd!

Dagen igår bjöd på en liten tur på stan med lillasyster Julia innan vi skulle ut till storasyster Malin.

Och lite kom jag så klart hem med:

Tuva fick en ny fin vårjacka från h&m som är vind och vattentät. Jag har spanat in den förut och nu var den nedsatt 100:- så då slog jag till. Tur att jag inte köpte den sist.

Till mig så blev det ett par guldörhängen från h&m för 19.50:- (!) och en salt&vinäger-chips påse. Bättre än så blir det knappast!

När jag kom hem sen så låg det en paket-avi innanför dörren, så Simon tog med sig den när han skulle handla. Och vad kom han hem med då? Jo, ett litet paket från hans syster Sara till Tuva och mig! Hur gulligt som helst! Dessutom hade Simon med sig ett paket också, lite fina undies från h&m. Bortskämd eller vad?

Uppföljningen till Tuvas bok hon fick sist och en ask Toffifee till mig. Dessutom var det ett gulligt brev med också. Jag blev så glad! Tack Sara! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar