lördag 21 mars 2009

Wiho, LÖRDAG!

En bra dag det här. Borde bara försöka sova lite nu, men jag är ju sämst på att sova på dagen så jag får väl satsa på kaffe istället för att hålla mig vaken.

På förmiddagen hann vi med en riktigt mysmorgon med frukost på sängen och sedan pannkakor innan jag drog iväg för att träffa Carro för en sväng på stan klockan 11.00 (tre maskiner tvätt blev tvättade, torkade och vikta också, duktig Sara).

På stan hittade jag lite nödvändigheter som svarta strumpbyxor och ny foundation. Jag har ju stora problem med det där med min hud just nu, när jag var gravid med Tuva så fick ju huden spel och blev flottigare än ett McDonalds-bord men nu har den återhämtat sig, dock lite väl mycket och nu har den snarare blivit torr som ett fnöske istället så alla mina produkter för min feta-finn hy passar ju liksom inte så bra...

Nej, nu vaknade snuttan och om 1 timme och 10 min ska jag vara hos Erika. För ikväll blir det PAAAAAAARTYYYY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar