onsdag 3 juni 2009

The best of the best rengöring

Åh... Jag hade Dermalogicas Special Cleasing Gel som rengöring förut, men sen har jag testat andra som MD Skincare (för stark för min hud), Decleor och nu sist så tänkte jag budget efter att den från Decleor tog slut och jag köpte min gamla, gamla favorit från Nivea. Men har man använt "riktiga" rengöringar så går det inte att gå tillbaka. Det känns som att det ligger kvar något lager på huden och man får inte den där riktigt rena känslan.

Så igår gav jag upp och gick till Pure (som firade något och hade 10% + goodiebag) och slog till min Dermalogicas igen och jag är SÅ nöjd och huden bara "poff" så är den bättre igen och porerna mindre efter bara två dagars användning. Jag ska ALDRIG mer använda nå annat. Trots att den kostar lite mer så är den dryg som sjutton så egentligen så är den nog inte så dyr.

Nästa gång jag ska beställa den så ska jag beställa härifrån, mycket billigare!

Då är det nog möjligt att jag slänger med den här Precleanse från Dermalogica också. Man fick med ett litet test och I like it.

Bild från DonnaBeauty.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar