måndag 15 juni 2009

Positiva måndag

Japp, så var det måndag igen. Lagom inspirerande i det här vädret... Men idag ska jag iaf ta mig iväg på en liten prommis till Maja när Tuva vaknat och sen blir det möte på jobbet ikväll angående att vi ska börja gå någon slags skift. Lite skift kan ju vara bra då jag kan börja tidigare och Simon lämna på dagis men eftersom jag måste hämta Tuva varje dag så kommer jag ju inte kunna jobba sent.

Jaja, jag har en del funderingar och åsikter och det lär jag väl få svar på ikväll hoppas jag.

Jag längtar ju så efter att börja jobba igen, och det är ju faktiskt ganska snart! 24:e augusti har jag sagt att jag ska vara på plats eftersom Tuva lär vara inskolad och klar då. Så nu har jag bestämt att jag ska njuta av sista tiden av mammaledigheten istället för att klaga på saker. Det är ju trots allt sommar, jag har världens roligaste unge och jag är ledig.

I höst blir det tidiga mornar, dagis hämtning och lämning och stenhårt jobb.

Men det ska bli kul det med.

Den här måndagen går i positivitetens tecken. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar