lördag 13 juni 2009

Tidig morgon

Tuvisen behagade att slå upp sina klarblå redan 05.45 och efter en timmes omsövningsförsök inkl välling så gav jag upp och gick upp med snuttisen och började tvätta istället.

Nu ligger hon och sover igen, hon blir ju så klart trött snabbt när hon vaknar tidigt. Jag däremot håller ju på med tvätten, målar naglarna och passar på att sitta vid datorn när hon sover eftersom det inte är så lätt när hon är vaken.

Men om ett tag ska jag gå in och väcka sömntutorna (Tuva och Simon) med lite frukost på sängen innan jag ska tvinga Simon att göra amerikanska pannkakor (PANGkakor enligt receptet) till riktigt frukost. Mmmm.

Sen blir det Funbo och hälsa på familjen och ikväll så blir det partaj! Synd bara att vädret inte ritkigt tillåter bara ben nu när jag för engångs skull lyckas få lite färg på dem.

Hoppas ni får en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar