måndag 15 juni 2009

Planering inför hösten

Jaha, då har man klarat av dagens aktiviteter. En trevlig fika med Maja och hennes söta Neo som börjar bli en liten bjässe han med.

Kvällen bjöd ju på jobb-möte eftersom vi ska börja gå "typ" skift i höst (först och främst för att se hur det går) men eftersom jag hade åsikter om att det är bättre att jobba som originalare/prepress på hyfsad kontorstid (max ett par timmar innan och efter), att jag ska jobba 75-80% och att jag inte kan jobba så som de tänkt med en liten som ska gå på dagis så tror jag att det faktiskt att det till slut kan bli bra.

Nu har jag suttit och filurat och planerat, ska fin justera det lite och sen ska jag lämna in mitt förslag.

Det är ju en del planering som krävs, det ska hämtas och lämnas, förskolan har öppet mellan 7.30-17.30, Simon ska helst kunna samåka eftersom han pendlar, och först och främst ska inte Tuva behöva gå så långa dagar så här precis i början.

Min stora, stora tjej som ska börja på dagis!

Men som sagt, det ska bli kul att komma tillbaka. Jag är taggad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar