måndag 1 juni 2009

En varm måndag

Jag har fortfarande inte riktigt återhämtat mig sen lördagens vätskeförlust, men till viss del får jag väl skylla mig själv eftersom jag envisas med att sitta i solen och dricka litervis med kaffe.  Men huvudvärken borde släppa tills imorn eftersom solen tydligen inte är kvar då. Så det gäller ju att passa på, huvudvärk eller ej. Hehe.

Dagen idag har bjudit på en mysig förmiddag på gräset utanför lägenheten med mina två bebisar Tuva och Aslan. På eftermiddagen så blev det en sväng förbi apoteket för att handla en massa som kan behövas i Grekland och efter det en prommis upp för låååååååånga och branta "Carolina-backen" för att hälsa på pappa och ta en fika i skuggan. Är det sommar när det är skönt att sitta i skuggan eller vad?

Lovely.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar