torsdag 25 juni 2009

Här beställs det grejer!

Det kom in massa nytt och fint hos h&m idag, och jag som vart så duktig och hållt mig från att beställa kunde inte hålla mig längre. Dock var det lång leveranstid på vissa saker så jag kan gå in och ändra mig... Vilket jag förmodligen kommer att göra eftersom:

1. Jag fick med en rabattkod med tidningen Bubbleroom på Bubbleroom (suprise...) att om man beställde för 300:- fick man 100:- rabatt och eftersom de hade massa godbitar på rea så kunde inte jag hålla mig.

2. Nellys sommarrea drog igång idag och eftersom jag vill ha denna och har spanat på denna länge (som numera dessutom bara kostar 129:-! Skynda fynda!) så gick en liten beställning iväg där också.

Oups.

Jag visar det jag får hem när det kommit. Ok? Orkar inte leta upp allt på sidorna och visa här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar