lördag 13 juni 2009

Jag är trött men har snyggingar till lillesyrror

Åh fasiken vad jag är trött. Hur ska jag orka med party ikväll? Att försöka sova nu är ingen idé för jag har slutat med att kunna somna på dagtid, och om jag mot förmodan skulle somna så vaknar jag upp med hjärtklappning och känner mig ännu segare så jag hinkar kaffe istället och snart ska jag hoppa in i duschen och sedan påbörja fixadet medans jag dricker en Bacardi breezer lemon som slank med hem från Kreta. Mmmmm. Jag är trots att jag är trött ändå taggad på party så det ska nog gå fint ändå.

Men kolla in min lillasyster Linnéa (som gick ut nian i går) hur snygg hon var på sin bal i början på veckan:

 

När jag ändå är inne på ämnet syrror så kan jag visa den här bilden från när Linnéa, pappa och Emma var nere i Göteborg och såg Sverige-Malta:

Och ja, det är alltså inte pappa som står mellan dem utan Elmander. De haffade honom på gatan och är fortfarande helt överlyckliga över händelsen.

Nu ropar Tuva, slut bloggat alltså. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar