söndag 14 juni 2009

Lördagens partaj

Jag orkade med partaj igår och fick en riktigt skoj kväll! Tur som tusan att jag tog mig i kragen och i dag mår jag helt över förväntan bra så jag är mycket nöjd.

Therese bjöd på en väldans fin födelsedagsfest hemma hos Erika. Jag ångrade stort att jag precis klämt i mig två hamburgare innan jag kom dit. Haha!

Trots att vi kom ner sent till Flurran och fick köa ett tag i regnet så kom vi till slut i till ett proppat Flustret (vad gjorde alla ute i regnet?) 00.45. Efter en öl, massa dans (dansgolvet nere är ju SÅ mycket bättre än uppe!), halkandes i spya (BLÄ! Någon hade spytt precis innanför dörren från nya balkongen!) och lite häng så bestämde vi att det var dags att gå hem vid två tiden.

När jag kom hem så möttes jag av en gullig lapp från min älskling om att det fanns räkomelett i kylen om jag var hungrig så efter en bit av det så somnade jag mycket nöjd och belåten (om man bortser från "halka i spya" biten)

Tack för festen Therese!

Tyvärr så glömde jag ju helt bort att jag hade kameran med mig så inga bilder alls blev det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar