söndag 14 juni 2009

Jag vill shoppa!!!

Satt och kollade igenom sista inlägget och kom underfund med att det inte var lika mycket shoppingtips som det kan vara lite då och då. Dels så beror det väl på att det är roligast inför en ny säsong att spana, men mest beror det ju på ekonomin. Jag vill shoppa! Men har inte råd, eller samvete för att göra det.

Ska jag handla så ska det vara saker jag verkligen behöver.

Och det vet jag iofs vad det kan vara också. Tunikor (ja faktiskt), sköna t-shirts (ja), någon kjol (ja men faktiskt), skor (njae, ok, men jag VILL), klänningar.

Japp, men så var det ju det där med samvetet och ekonomin som säger ifrån.

Men jag ska väl inte klaga? Jag har ju trots allt nyss vart på utlandsresa och jag har ju faktiskt shoppat. Det hänger ju som sagt oanvända saker i min garderob... Men shopping/kläder/skor är ju faktiskt min hobby och mitt intresse så lite tråkigt känns det ju när man inte kan utöva det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar