söndag 14 juni 2009

Cravings

Det är nog fler som har fått mail om det, men för någon vecka sedan så fick jag mail från en ny site www.cravings.se om att bli VIP medlem och jag registrerade mig. Nu har jag kikat lite vidare på vad det är, och det är ett sätt att tjäna pengar på sin blogg genom att lägga upp annonser på bloggen.

Nu funderar jag på om man kanske ska testa. Men så klart bara tipsa om saker som faktiskt är bra om inte SÅ mycket annonser för då skulle ju bloggen se ut som en reklampelare och det vill jag ju inte.

Men sisådär en gång i veckan kanske om det är något som är intressant?

Ska publicera ett test inlägg senare så får vi se hur det ser ut och om det är något som är värt att hålla på med.

Update: Hm, njae, det här var ju inte det lättaste att få att fungera. Vi får se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar