tisdag 25 augusti 2009

Back to work!

Jahapp, ja lite ovant är det ju att vara tillbaka på jobbet måste jag säga. Imorse började jag klockan 06.00... Men det var faktiskt inte så farligt. Man är ju van att gå upp med Tuva, och så fick jag sova hela natten eftersom Simon tog Tuva. Och att sova hela natten gör jag ju så sällan (det är ju i stort sett alltid jag som tagit Tuva på nätterna eftersom jag ju ändå vart hemma och Simon jobbat. Men nu när båda jobbar så får vi turas om.) så bara det att få sova ostört gör ju en piggare.

Men jag måste ju erkänna att ögonlocken börjar kännas tunga... Men det är bara att bita ihop! Klockan 14.00 slutar jag och då ska jag hämta lilla gull-ungen. Känns konstigt att inte se henne på över ett dygn! Jag lämnade ju henne på dagis igår kl 09, sen jobbade jag till kl 20 så hon sov ju när jag kom hem. Och så gick jag hemifrån idag vid 05.45.

Eftermiddagen får helt enkelt bestå av mys.

So long.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar