fredag 28 augusti 2009

Speed-shopping

Det var en hungrig Sara som gav sig ut på en kort stadstur på lunchen, och det blev just en otroligt kort runda. Jag blev yr, trött, svettig och helt i ofokus (ungefär som i reklamen där de är suddiga ni vet) så jag var tvungen att gå tillbaka och äta. Jag klarar mig verkligen inte utan mat, fasiken, skulle det bli svält i Sverige skulle jag dö efter en kvart. Jag lovar.

I allafall, jag hann shoppa ändå. Detta kom jag tillbaka till jobbet med:

Det här linnet (eller inte just DET HÄR, ett annat så klart) hade lillasyster Emmis slemmis på sig idag på jobbet och jag tyckte att det var så fint så jag var tvungen att köpa ett eget på Weekday för 200:-. Sorry Emma, jag hoppas att det är ok? Jag kan ju inte rå för att du har så bra smak heller!

På Bikbok hittade jag den här långa, lite lätt oversized toppen med drapering. Hur fin puderrosa nyans med lyster i som helst! Funkar både till leggings (med ett långt Gina Tricot linne under förmodligen) och byxor.

Det tyckte jag att jag var värd eftersom jag är ensam hemma med Tuva i helgen. Frågan är om plånboken tycker det samma? Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar