fredag 14 augusti 2009

Otroligt snyggt men inte så använbart från h&m

Det finns några riktiga godbitar hos h&m just nu, men som inte har så många användningsområden.

De här pjuksen för 399:- är ju GRYMT snygga, men att ha öppen tå i höstslasket? Även om man bara skulle använda dem när man skulle ut så känns det ändå lite som att det inte är så optimalt. Viserligen är det ju en platå som skyddar mot våta marken men ändå. Klacken är dessutom på 11,5 cm och det är för högt för mig.

Hur cool skulle inte lillan vara i den här jackan för 349:-? Coolast på förskolan, defenitivt. Men hur länge skulle den vara hel och ren på en vilde som Tuva? Och inte vill man klä barnen så de inte får härja runt inte. Nej, Tuva skulle inte ens kunna hålla den ren och fin inomhus... Hehe.

Den här klänningen såg jag på Elin Kling i våras och jag bara längtade att den skulle komma ut i butik. Hur fin och cool som helst! Men när ska jag ha den då? Långärmat när man är ute och svirar på krogen känns lite varmt och på jobbet skulle jag känna mig som värsta discokulan. Men iofs skulle jag ju kunna ha den i garderoben och ta fram den och titta på ibland.  699:- kostar den förresten och finns i webbshoppen NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar