tisdag 18 augusti 2009

Nelly baby!

Nejmen, vad är det jag ser? Nelly har gått och blivit med barnavdelning! Och det är inte bara en massa dyra märkeskläder utan det är faktiskt en del i min och Tuvas prisklass. Nice!

Om det inte hade vart för att Tuva väntar på leverans från både h&m och Lindex så hade nog något av detta klickats hem fortare än kvickt:

Linne med paljetter för 99:- och t-shirt för 69:-.

Klänning för 169:- och tröja för 149:-. Och hur söt är inte ungen? Ur söt!

Sen fanns det ju en massa annat super fint men dyrt, och jag tycker inte att det är värt att köpa dyrt till Tuva av två anledningar:

1. Hon växer som en tok, och växer ur kläder på löpande band.

2. Hon kladdar och smutsar sig totalt varje dag, och jag vill inte ha kläder på henne som man är rädd om.

Sen så är du ju det också att det finns ju så mycket fint som är billigt att jag inte finner någon anledning att köpa dyrt.

Men det är inte bara barnavdelning som kommit till på Nelly ser jag nu, utan en MAMMA-avdelning också. Vart fanns den när jag behövde den?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar