måndag 17 augusti 2009

Nytt till MAMMAN

Egentligen så stör jag mig på bloggare som skriver om sig själva som mamma i första hand och hela tiden. Men nu har jag ju börjat kalla mig själv för mamman här i bloggen så jag är väl inte bättre jag. Haha!

Men iallafall, det har flyttat in två nya plagg i "mammans" garderob:

En jeansskjorta från Gina Tricot som jag hittade på Gränby C igår när jag var för att shoppa födelsedagspresenter. Jag kunde ju inte låta presentkortet från Gratisbio ligga och skräpa i plånboken inte... Haha! Skjortan är hur mjuk och skön som helst och kostade 249:-.

Idag hämtade jag ut paketet med de svarta byxorna från h&m och de satt som en smäck! Lovely! 299:- kostar dem, och de är ju de jag tjatat om här på bloggen ett tag.

Men en sak jag har tänkt på, hur gör alla super smala tjejer för att ha tajta kläder? Ok, jag är väl smal, men inte så där suuuuper smal som man kan se att folk är. Och jag har ju ändå minsta storleken på h&m's byxor... Men jag antar att de handlar någon annanstans. Eller syr in, det gjorde ju jag kom jag på när jag var yngre och tunnare. Men, men, det är väl inget att fundera på antar jag. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar