torsdag 13 augusti 2009

Klippt och skuret! Eller nej, bara klippt faktiskt.

Äntligen, äntligen, äntligen är håret i form igen! YES! Det var i sjukt dålig kvalité efter sommarens sol, mina misslyckade slingor plus det att jag väntat länge med att klippa mig. Men nu ska jag bli bra på det igen och gå och klippa mig i tid så att man slipper klippa av allt som håret växt för att det är torrt och slitet.

Så här såg jag ut när jag kom hem, bilderna får inte riktigt till resultatet men man ser ju på ett ungefär (innan bild kan ni ju ana på bilderna i inlägget nedan):

Det var en ca 7 cm som fick ryka på längden... Typiskt, men inte så mycket att göra åt...

Sen så gav frisören ett förslag på vad man kan göra åt mitt hår annars, med toning och slingor på ett speciellt vis och jag blev SÅ sugen på att göra det! Jag fick till och med en tid på måndag... Men nu är det ju så att det faktiskt kostar en hel del att göra det så jag vet inte hur jag ska göra. Kanske bara ska slänga i favvo-toningen och stå ut ett tag till? Det blir ju lite mycket pengar att lägga på håret på en och samma månad tycker jag... Jaja, jag får fundera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar