söndag 23 augusti 2009

Dagens fynd!

"Overknee" stövlar från Wedins för 149:-! Tidigare pris var 599:-. Ett riktigt fynd alltså, det kunde man ju bara inte låta bli att inte köpa. De är inte lika blanka som det ser ut på bilden, men det blir ju knas när man knäpper med blixt.

Fin och skön topp från Monki för 180:-. Ett väldans bra basplagg som passar bra till leggings. I fram är det två fickor "på varandra", en kul detalj som gör tröjan lite roligare.

En fin sjal från Lindex barnavdelning, den låg med i paketet jag hämtade ut till Tuva... Det är ju aningens svårt att se hur den ser ut, men den är som en trekant och sen är det som en volang i ytterkant. Jag visar den bättre sen någongång.

Bästa fyndet var så klart kantareller, 1 kg för 119:-. Wiho! Nu är jag proppmätt kan jag ju säga... Och ändå ligger det en stor påse kvar i kylen. Wiho igen!

Näst bästa fyndet var jordgubbar för 20:- som åkte med av bara farten när jag ändå shoppande kantareller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar