söndag 9 augusti 2009

Söndagsångest?

Ursch, jag har fått tillbaka min yrsel. Och det med besked. Det har blivit soffan för mig hela dagen, förutom ett litet tag när jag tänkte att jag skulle få i mig lite mat. Men då blev jag så yr att jag spydde.

Piss, piss, piss!

Men jag får väl skylla mig själv kanske, jag kände mig sämre redan igår på morgonen men ändå spenderades hela dagen i solen på stranden och så fort vi kom hem var det bara att svira om för party.

Så nu sitter jag här och har ångest över att jag kan vara så dum-optimistisk ibland. Hade nog vart bättre för min yrsel om jag åtminståne hade skippat partyt. Viserligen var det skoj, men inte riktigt värt det. Får så dåligt samvete mot Tuva och Simon när jag är helt slut också...

Nej, imorn är det jag som MÅSTE vara bättre för då fortsätter inskolningen på förskolan för Tuva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar