söndag 23 augusti 2009

Lite bilder från Tuvas dag

Jag vet ju att det uppskattas från några håll så här kommer det lite bilder på Tuvisen!

Efter en liten katastrof på morgonkvisten (som vi inte behöver gå in närmare på...) så fick Tuvisen bada. Och med tanke på hur hon såg ut innan så tänkte jag att det är nog bäst att ha i mycket duschcreme så att hon blir ren, men det vart väl kanske lite väl mycket skum. Fast Tuva var nöjd! Och ren blev hon. Bilderna ser kanske ut att vara lite konstigt beskurna, men det är bara för att jag är rädd för "nätpedofiler".

Tuva har vart så grymt snäll idag! Värsta lilla ängeln, hon som brukar vara en sån argbigga. Det var först vid 18-tiden då Tuvisen var trött och hon inte tyckte att legot gjorde som hon ville som det brast. Jääääääääklar vilket humör hon har den lilla tjejen. Vart kommer det ifrån?

Nu ska jag sluta blogga och titta på fotboll istället, det är ju Barcelona - Bilbao. Och eftersom Zlatan spelar i Barcelona nu så hejar jag på dem, så det är risk för slagsmål här hemma ikväll alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar