onsdag 12 augusti 2009

Bättre sent än aldrig!

Vi hade ju så mycket bilder på lillan så hennes första album räckte bara upp till 6 månader, och äntligen har jag fått "tummen ur" och gjort det klart medans jag med andra ögat sitter och tittar på matchen (sve-fin såklart) och andra handen äter pringels.

Nu är det dock bara att sätta igång med albumet för resten av hennes första år! Men förhoppningsvis så dröjer det inte lika länge med det (dvs 9 mån) eftersom jag köpte ett sånt album där man stoppar korten i fickor istället för att hålla på och dryga med fotohörn. Bilderna är ju dessutom framkallade och ligger i en låda så nog ska jag få till det rätt snart också tycker jag.

Jaja, nu är matchen slut och Sverige vann. Wiho! Nu ska jag surfa runt lite innan Simon kommer hem och jag kan visa upp vad jag lyckats med under kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar