lördag 29 augusti 2009

En mycket trevlig lördag

Om jag oroade mig för att behöva sitta ensam hemma nu när Simon är borta så oroade jag mig i onödan.

Förmiddagen (ja, från 05-tiden då Tuvisen behagade vakna) ägnades åt Tuvisen som mår bättre idag, har i stort sett vart feberfri hela dagen. Wiho! Sen vid 13.45 så kom Lisa förbi och sedan efter ett tag droppade Carro E in, så fikade vi muffins som jag bakat (jajamensan! Lime-muffins, min nya specialitet, eller ja, enda specialitet om man nu kan kalla det specialitet...) och umgicks. Så kul att träffa dem! Sist vi sågs var ju i Göteborg i somras, nästa gång får nog bli när Carro har inflyttningsfest i Örebro, och gången efter det så blir det "ski-boot-camp" i Sundsvall hos Lisa innan kortvasan som vi ska åka. Alltid kul att umgås med Funbo-tjejerna!

Innan Carro och Lisa hann åka härifrån så kikade Erika förbi med vinboxen, och så när de gick så gick vi och handlade snacks och varsin fryspizza och sen blev det lite vin och "En shopaholics bekännelser" på dvd.

Alldeles nyss gick Erika och boxen hem till sig och nu ska jag krypa till kojs.

Tack för en trevlig dag! Och Lisa, kan inte du skicka över bilderna du tog? Eller lägga upp dem på facebook?

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar