måndag 17 augusti 2009

Mer höst-nytt till Tuvisen

Hmm... Jag hoppas inte Simon läser min blogg på ett tag för då kommer han tro att jag blivit galen med allt shoppande till Tuva. Men grejen är ju den att hon behöver verkligen kläder till hösten (jeansen jag tog på henne i morse kan jag nog inte klämma på henne nå mer...), och så vill jag ju att hon ska vara snygg på förskolan också. Men efter det här så får det nog vara färdigshoppat tills i vinter åtminståne. Om man bortser från ytterkläder då, och skor.

Det här beställde jag hem från Lindex just precis nu:

Jag hade faktiskt en rabattkod, som om man handlar över 400:- får 100:- rabatt så det blev inte så farligt utan snarare väldigt billigt! Precis strax över 300:-. På beställningen från h&m så hade jag 10% rabatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar